Χρυσός Χορηγός
Εξελισσόμαστε, μαζί.
Οι σταθερές αξίες
Από το 1971, ο Γαλαξίας έχει καταφέρει να κρατά πάντα σταθερές τις βασικές του αξίες. Η ασύγκριτη ποιότητα, που αποτελεί πάντα προτεραιότητά, αλλά και η αίσθηση της οικογένειας που στηρίζει αμφίδρομα, έχουν ως αποτέλεσμα τη βαθιά εμπιστοσύνη των καταναλωτών. Με μεγάλη αγάπη για τον τόπο και τις παραδόσεις μας, φροντίζουμε πάντα να αφήνουμε τον απαραίτητο χώρο και στην τεχνολογία και τα νέα εργαλεία να εξελίσσουν και να αναπτύσσουν τον Γαλαξία κάθε μέρα. Έτσι, καταφέρνουμε να προσφέρουμε πάντα το καλύτερο στους καταναλωτές μας, ακόμη και στις πιο δύσκολες εποχές.
Η εξέλιξη
Οι πελάτες μας και η ικανοποίηση των αναγκών τους στο μέγιστο βαθμό είναι το κίνητρό μας όλα αυτά τα χρόνια. Γι’ αυτό κι εμείς συνεχίζουμε να κερδίζουμε την εμπιστοσύνη τους, φροντίζοντας και επιβραβεύοντάς τους. Με το λανσάρισμα της «μονα-δικής σου Επιβράβευσης», μέσω της πρώτης AI loyalty bonus card, ο ΓΑΛΑΞΙΑΣ περνά σε μια νέα εποχή, με στόχο να προσφέρει στους καταναλωτές προσωποποιημένες εμπειρίες αγορών. Παράλληλα, η εταιρεία συνεχίζει την αναβάθμισή της με ριζικές ανακαινίσεις και εκσυγχρονισμό όλων των καταστημάτων αλλά και με την προσθήκη πολλών νέων τμημάτων, όπως Φρέσκα Τυποποιημένα Ψάρια, Βιολογικά Φρούτα και Λαχανικά, Φρέσκιες Τυποποιημένες Σαλάτες, Bake Off, Έτοιμα Γεύματα και Φρεσκοψημένα Κοτόπουλα. Δεν σταματάμε, όμως εδώ! Συνεχίζουμε την αναβάθμιση εντάσσοντας νέες ή διευρύνοντας ειδικές κατηγορίες τροφίμων, όπως vegan, bio και gluten free, έτσι ώστε να καλύψουμε όλες τις ανάγκες των σύγχρονων καταναλωτών.
Η περιβαλλοντική ευθύνη : ΓΑΛΑΞΙΑΣ «Πράσινη αλυσίδα»
Με το μεγαλύτερο αριθμό καταστημάτων με φωτοβολταϊκά στην Ελλάδα, ο Γαλαξίας είναι μία «πράσινη αλυσίδα». Σήμερα, υπάρχουν ήδη εγκατεστημένα φωτοβολταϊκά σε περισσότερα από 25 καταστήματα. Η εγκατάσταση φωτοβολταϊκών θα συνεχιστεί σε όλα τα καταστήματα της αλυσίδας, βάσει προδιαγραφών. Ο Γαλαξίας έχει επιλέξει συνειδητά να σχεδιάζει τα κτίρια των νέων καταστημάτων του έτσι ώστε να πιστοποιούνται με την ανώτερη κατηγορία ενεργειακής απόδοσης των κτιρίων Α ή Α+, δημιουργώντας έτσι βιοκλιματικά καταστήματα.
Mεγάλο μέρος των μεθόδων δημιουργίας βιοκλιματικών καταστημάτων εφαρμόζονται ακόμη και σε καταστήματα που ανακαινίζονται, με αποτέλεσμα να μειώνεται ακόμη περισσότερο το ενεργειακό αποτύπωμα της αλυσίδας.
Παράλληλα, μέσα στο 1ο εξάμηνο θα ολοκληρωθεί και η εγκατάσταση ηλεκτρικών φορτιστών αυτοκινήτων στα parking των καταστήματά μας, ενισχύοντας τη βιωσιμότητα.
Η προσπάθεια μείωσης του ενεργειακού αποτυπώματος του Γαλαξία ξεκίνησε πολλά χρόνια πριν, σε συνθήκες ακόμη δύσκολες και άγνωστες, στην χώρα μας, για έργα αυτής της κατηγορίας. Ο Γαλαξίας παρακολουθεί διαρκώς τις εξελίξεις στην παγκόσμια ενέργεια και διατηρεί το ενδιαφέρον του για νέες μεθόδους, με σκοπό πάντα την ακόμη μεγαλύτερη μείωση του ενεργειακού αποτυπώματός του. Τέλος, αυτονόητη είναι η χρήση των βιοδιασπώμενων αλλά και πολλαπλών χρήσεων τσαντών σε όλα τα καταστήματα Γαλαξίας, προσφέροντας μία μεγάλη γκάμα στους πελάτες για να επιλέξουν αυτή που τους ταιριάζει, ενώ παράλληλα αναδεικνύει την Ελλάδα και τα τοπία της με τα εικαστικά που τυπώνει στις τσάντες πολλαπλών χρήσεων.
Ο Γαλαξίας λειτουργεί περισσότερα από 173 καταστήματα πανελλαδικά και προσφέρει σταθερή εργασία σε περισσότερους από 5.100 εργαζομένους.